Thursday, May 20, 2010

G2MU


Going to Miss You... Ini teori gila!

Katakan umur kau dah 40-50... umur dh dekat pukul 5. Nak maghrib dah...
Kalau diberi peluang... Kau nak mati dulu atau kau nak pasangan kau mati dulu?


Jawab dengan ikhlas...

Kalau aku? Depend... But aku sentiasa akan tanya... Boleh ke pasangan aku hidup kalau aku takde? Dier sedih nak mati ke? Dier makin gembira ke? Or dia jatuh sakit ke... Aku nak tahu ape reaksi atau kesannya kat dier kalau aku mati dulu.

Well, mcm kita selalu dengar... Bila pasangan dier mati je... dia jadi tak keruan. And biasa juga aku dengar, kalau suami mati, ramai isteri jadi tak centre. Yg jatuh sakit sebab rindu tu lain lah. Lepas sakit, tak sihat, tak lama.. meninggal... Mungkin terlalu rindu. Going to miss you so much!

Aku taknaklah bini aku camtuh. Yg pergi, biar pergi. REdha... Aku... rindu pun.. masih boleh tahan. Ego besar beb!

So... camnih la... Dari kita 'going to miss you' tu teruk sgt... Aku ada teori gila...

Kalau kau boleh tahan kalau pasangan kau pergi dulu... Then biarkan dia pergi dulu. And kalau dia or kau tak tahan yg pasangan kau pergi dulu. Mesti kau sakit or jadi tak betul lepas tu. Better kau pergi dulu. Maksud aku... mati dulu. Ye la, kalau dia org or kita lebih tahan kalau pasangan kita pergi dulu, then biar la yg tinggal ni terus hidup. And boleh buat lebih byk kebaikkan. And sedekahkan utk org yg pergi. Kalau yg tinggal tu tak boleh pakai, sesilap menyusahkan org... nak gantung diri... Watpe...

Betul tak teori aku...

So... aku nak tanya dier... dier boleh tahan ke rindu kalau aku pergi dulu? Kalau tak tahan, aku takpe kalau dia nak pergi dulu! Bukan aku ckp aku nk carik pengganti la, tapi aku taknak dier terseksa kalau aku pergi dulu. Aku... aku boleh tahan lagi...



Muhahahaha... teori gile bzz hari ini!!!!

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...