Sunday, January 10, 2010

Sarah, oreo dan susu....

Apa kaitan sarah, oreo dan susu?

Actually. Sarah... dia dah.... ehhh malu la pulak aku nak cakapkan utk dia. Dah la iklan tak berbayar. Sarah dah privatekan blog dia. Dia nak jiwang sorang2. Nak golek2 atas katil. Dari atas katil, sampai pintu bilik air. So, kita takleh dah baca cete pasal robert dier. Harap maklum... Biarlah dia dengan jiwa raga dan kasih buah hatinya. Sok dia datang tmpt aku, aku baling dengan pensil 2B sebab taknak invite aku... Tapi...




Jangan risau tuan2 dan puan2. Sarah dah berpindah ke blog makan. No no no... bukan blog pasal resepi atau pasal makan2. Tak sure sama ada dia boleh belanja atau masakkan utk kita atau tak. tapi... blog dia memang pasal makan!

oreodunkmilk.wordpress.com. Blog ini, sarah tak golek2 dari atas katil ke bawah depan pintu toilet. Tapi stakat golek2 dari depan pintu umah sampai la depan pintu umah kucing dia.



So... selamat mencelop oreo (tu nama kucing kawan aku dulu tuh!) ke dalam susu.






Next week.... Tak kire... Stabak Kopi Oren ngan free keychain (iklan ni bukan free okay)



0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...