Sunday, December 27, 2009

Jangan romen di dlm wayang

Kalo tak sesia je kene maki ngan aku.

Bodo, ada mamat n minah yg bodo. Tonton sherlock holmes tapi tangan n mulut nak beromen je. Nak berkepit. Tak tahu malu, bikin malu ngan yg bukan Islam. Mcm org Islam ni takde otak nk gak romen2 dlm wayang.

Ko nk berangkat kaki, nk bercantum kaki ke, gesel2 pipi ke, kiss2 pipi ke, usap rambut ke and apekejadah lagi. Lantak ko la ko nk watpe. Tapi jgn la dlm wayang. Bodo, sial punya org.

Dh la muka mcm beruk x tahu malu. Romen open2. Tapi ko bising tu yg wat aku nak belasah korang bedua on d spot!!!

Bodo, aku tau la korang xde duit nk sewa hotel cikai, tp jgn la kaco kosentrasi org lain yg bayo tiket nk tgk cete and mampu sewa hotel ni.

Xde duit x yah nyusahkn org. Jgn nk couple jgn nk beromen lk dlm wayang. Baik ko simpan duit wat kawin. X pun gi la tmn bunga kalo dh sengkek sgt nk bercinta nk beromen.

Kan dah kene maki free2 ngan aku. "sial, ko nk beromen balik rumah la. Jgn bising2. Babi betul."

Serius, kalo Ada lg budak2 takde duit mcm ni dok sblh aku lg. Memang aku curah ngan air coke. Baru kene tangkap basah!!!

Korang jumpe budak melayu mcm ni.... Tolong lempangkn barang dua 3 Kali....


- Posted using BlogPress from my iPod

2 comments:

Anonymous said...

bodo la ko babi lahanat

bzz said...

Aikkk... Kau terasa anon? Ada beromen dlm wayang ke? Ke itu kau???

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...