Thursday, July 30, 2009

I'm the man. I've the power to...


Cute tak I?

to make you happy!!! Hahaha...

Aku perasan... Sesiapa yg baik ngan aku. Tak kiralah siapa. Dari dulu sampai sekarang.... Orang tu akan berisi... Chubby??

Aku tak pasti sejauh mana kebenarannya. But itu yg aku tahu...

  • Long-long time ago... Kawan aku kata... "Abang tahu tak, kakak makin berisi. Abang buat ape kat kakak?"... Huh???? Apa yg aku buat? Aku tak buat ape pun. Sentuh pun tak, macam mana nak berisi? "Akak makin gemuklah...". Ouhhh... takde watpe... Makan, minum, lepak, borak... gelak... Tu je!

  • Newer than long-long time ago... "Ko buat aku gemuk la bzz"... Huhh? Apa salah aku?

  • At least i still remember long time ago... "Syg buat kite gemuk. Syg jahat! Jangan la paksa kite makan lagi..." Uiskkk... ye ke? Tak tahu la pulak. Nampak ok je. Cantik je... Takde masalah pun. "Ni tengok nih..."... Ouhhh ek?

  • Not long time ago.... "Orang makin gemuk... Dier la ni. Asik suruh makan! Taknak makan pun dier masakkan gak!"... Ehhh mana ader... Ajak makan je. Masak pun ape je. Bukan steak pun. Takde gemuk la... "Alah, stakat berat sikit dari orang, takde masalah pun...". Ok je...

  • Still can hear in my ears ago... "Akak cakap makin gemuk... waaaa..." Wahahaha.... Ntah... nampak takde ape pun... Biasa je. Err... tak tahu lah kan.

Aku takde power. Takde bahan perosak. Takde ilmu. Takde ape. Nothing.... Even... Aku pun takde duit nak memenuhkan perut orang! Tapi tu lah... tak kire sape. Memane yg baik and rapat ngan aku... Mesti tak lama lepas tu akan berisi. Especially perempuan. Dari awek, kawan, adik, akak etc etc. Mesti naik berat badan. Tak kalahkan aku, mesti akan naik 1-2 kilo... Dalam masa yg singkat!

Ermmm... Aku ada wat pemindahan lemak secara rahsia ke? Tak la kot?? Cuma yg pasti... Aku suka makan. Suka buatkan makanan. And... aku buat orang happy.... And orang yg happy biasanya berselera makan. Orang yg kesedihan... Dia tak selera makan.

Buktinya org sedih itu kurus? At least i still remember long time ago tu... Kalau aku happy giler, takde le berat badan aku turun mendadak jadi 49kg dalam masa 1 bulan! Sebab tak happy la berat aku turun. And now... 54... Ye... Maintain 54-54.5kg sejak 2007. 2002-2005 52kg, maintain!!! Saiz pinggang dari 29 jadi 30... (sila belikan levis 501)


Jangan risau...


Remember this... Zaman dulu, orang cina suka anak dier berisi. Sebabnya. Itu menunjukkan yg dia berjaya dan mampu bagi anaknya makan dengan cukup dan anaknya happy...

So... secara penakulan mantiknya.... Kalaulah korang2 terasa aku menggemukkan korang.... Fahamlah... Yg korang sebenarnya happy dapat kawan ngan aku. Hehehehehe... (berkata2 tanpa rasa bersalah)...


Nak kurus? Jom gaduh jom!

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...