Friday, July 31, 2009

Chandat


Last year, (about the same time as last week).

Aku ke Sabah. Family trip. Pergi pulau, pergi gunung.

Now this year. Aku ke Terengganu. Bukan dengan family. Tapi dengan bebudak opis. Pergi menchandat sotong. Activity yg tak pernah aku buat. The longest aku berada atas bot, aku rasa dlm sejam. So tak sure sama ada aku boleh tahan atas bot selama setengah hari. Dengan laut yg bergelombang dan tenang. Im looking foward utk merasainya.

Ok... and this is my 1st trip kuar ngan bebudak ni, keluar dari KL. Setakat ni, paling jauh pun ke... Errrr... batang kali. Hehehe... So this time tgk camne. Ok ke tak. Harapnya, takde problem. Takde masalah. And everything gonna be okay. Except maybe akan ada org yg muntah.

Oh cete pasal muntah, aku nak test diri aku... Tanpa pill mabuk laut, aku boleh tahan tak... Hehehehe... We'll see...

Hopefully, aku boleh update blog by phone. And really hope yg atas bot tu ada 3G! Hahaha... Celcom power gile la kalo ada 3G atas laut.  Ok... wish me luck. At least dpt tangkap 1 sotong setiap sejam. Aku taknak naik bot semata2 nak tangkap gambar... okay?

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...