Thursday, July 30, 2009

Tazkirah... Something better than nothing...


Tazkirah Pagi... Fikir-fikirkan...

Ketahuilah sesungguhnya secebis kasih membuat kita sayang...
Seucap janji membuat kita percaya..
Sekecil luka akan membuat kita kecewa...
       tetapi..
Sebuah persahabatan akan selamanya bermakna...



Ini tiada kene mengena...

.......Ini mengingatkan aku pada suatu ketika dulu. 3-4 tahun lepas dalam email bila ex kawan aku email aku (setelah jumpe blog aku ni).
Dia tanya aku... Apa yg dier perlu buat... And nasihat aku diakhir email...

**** Kalau itu jodoh kita, tak kemana. Kenal sehari pun tetap bersama. Kalau bukan... Walaupun kau kenal dari sejak matriks sekalipun, memang tak kemana. Tapi, kalau kau still berkawan, at least kau lebih baik dari tiada apa...


Well... You're my best friend, rite?

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...