Friday, July 04, 2008

Cete pasal bontot

Dlm tempoh seminggu ni. Macam2 cerita pasal bontot. Bontot itu bontot ini. Sodom itu sodom ini... Hahahaha.. gempak... Mari makan sup buntut.

Well sorang mamat dituduh meliwat seorang lain yg mukanya nampak 'comel'. Mungkin aku kata... Tak mungkin orang alim main bontot org lain. Tapi fikir2 balik. Kalau ada tok imam yg jauh lebih alim dari org yg kununnya alim tadi pun melakukan perkara yg salah. Apatah lagi org yg kununnya alim tadi.

Well... sex tak mengenal usia!

Then org alim kata. Dia tak main bontot.... Betul.. Dia saman org yg kununnya dibontoti. Fitnah. Kau fitnah aku. Masuk kandang kuda! Bontot kau aku nak main bontot kau. Ahhh... "Ini fabrikasi saja..." (translate dewan bahasa dan pustaka).

Kes disiasat. Kondom di tendang. Datang anggota CSI yg boroi2 mencari dna di kondom'minum. Warrick ada, horratio boroi ada, mr bean ada... Ramai ada... So bukti di cari. Mari kita lihat bukti... But... kalau ada bukti pun ramai tak percaya...

Takpe... Tapi semalam...

Satu surat bersumpah... Surat ini menjadi surat sumpah-sumpah dalam tempoh 24 jam! Dlm pengakuan sumpah-sumpah tadi lebih lengkap berbanding pengakuan sumpah mengikut cakap org berminggu yg lepas.

Surat sumpah-sumpah yg lebih lengkap ini kata... Si anu dan si anu menyimpan personal friend. Yg kemudian personal friend ini meminta wang. Tak banyak. Seketul tongkol mas. Maka kununnya, Sipulan berbadan besar tadi membontoti personal friend.

Cerita bontot lagi...

Tapi selepas 24 jam. pengakuan sumpah menjadi sumpah-sumpah. So misteri semakin bersimpul.

Si alim kata, ini konspirasi oleh Si anu berbadan besar. Fabrikasi!!! Si anu berbadan besar kata... Ini cerita karut...

Aku tuduh kau, kau tuduh aku. Yg senang? Raja buncit yg tgh makan rakyat. Rakyat terlela dengan cerita bontot berbanding kesusahan mereka akibat perbuatan raja buncit tadi. Mungkin, takyat suka cerita bontot si alim dan si anu.

So sekarang mana satu cerita yg betul.. Kita lihat... Alim bila di tuduh pergi ke negeri padang pasir. Si anu kata... Takde takde pun Ini fitnah!. Si Alim saman org yg kununnya dibontoti. Si anu kata... Biar polis siasat. Si alim kata. Saya ada bukti lagi, oh saya juga ada 4 org mahu sokong saya. Geng si anu kata. Kasi tunjuk la itu bukti!

So kita tunggu. Bontot sapa yg lebih panas.


Ermmm pandai ek raja...

Yg org biasa... Bergaduh2 sama sendiri sebab suka sangat cium bau bontot org lain...




Sekian... Aku nk balik...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...