Thursday, July 03, 2008

Sekarang apa dia dapat?

Remember?

Org yg menangkap video "Rupa macam saya, Suara macam saya tapi bukan saya" dapat jadi MP.

WWOooWWWw... Semudah ABC mamak desa petaling. But... Agak respek gak la mamat nih. Sebab dia jadi MP yg aku rasa boleh di pakai la. Tak rugi la dia kasik youtube video tuh... And kalau ok...undi dier lagi...

But yg ini... Apa yg akan mamat ni akan dapat dengan SD dier? Aiikk... Takkan sain2... Takkan taip pepanjang takde paper kot? Nyawa dah terancam tuh... High stakes... Kalau main poker... Ni macam All In...

Mari aku teka....

MP? Adun? Menteri Kerja Raya? Timbalan Menteri? Setiausaha Politik? Bodyguard? DO?
You pick... Ops... tunggu 16 September... Tak lama lagi...


Or... Pencacai angkat najis??? :p

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...