Friday, November 23, 2007

Tangkap!


Property of Apis 15th. - Jamuan Raya HR 07

9.13am

"Pis... akak ada job utk apis ni. Nak tak?"

"Huhhh... Job ape?"... Terfikir dlm hati aku. Aku keje sini, kenapa akak yg lain unit ni nak kasik keje pulak?

"Anak buah akak kahwin Sabtu dgn Ahad ni". Tapi takde photographer. Awak ada apa-apa tak?"

"Ouhh esok saya tak boleh la kak. Sok saya pergi rumah adik saya. Kalau ahad tu saya boleh la. Kat rumah lelaki hari apa?"

"Rumah lelaki hari Ahad. Memang takde photographer lagi."

"Kat mana tu?"

"Kau Keramat..."

"Ouhh takpe kak. Nanti saya naik atas, kita cerita lagi. Ok?"

"Ok ok... Jgn lupa tau..."


.... So aku tgh terfikir. Nak ke ambik? Ni akak yg baik ngan aku. Kalau aku nak ambik pun mesti tak mahal. Berapa aku nak charge. 3? 4? Print dlm 50... Album 100. Ermm untung...

So balik pada cerita paku semalam... Cukup ke utk aku?... Takpe... Ambik je lah... :)
Want to tag along?

1 comments:

BlankQo | Farid said...

oo so ni le projek nye :D

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...