Monday, November 26, 2007

Gambar Chantek

Ni hasil kerje yg aku rasa 'okay' semalam. Yg lain tu tak menarik. Hampeh... Dh edit pun belum tentu chantek lagi... Nak wat camne... Tak berbakat... :[

Anggota - Aku & Awit... Sorry la... ahli team Gambar Chantek yg lain takde dlm nih... :p

... Nantila aku cetekan apa yg berlaku kat sini...


Kawi & Niza Kawin...


Iskk... Nak gi swimming pool, dah pakai camnih pulak.
(Aku tak tahu kenapa aku suka yg nih)


Alamak... penuh ke?
(Ni pun sama)


Ok ok... Aku panas nih... Dia org la nih... soh ambik kat pool...
(tak chantek)


Taddaa...
(Tak chantek gak)


Jom balek... Hari jumaat? Lama lagi...
(Lagi tak chantek)


Ye la... Tak lari saya dikejar... Kot pakai tracksuit tu lain la bang...
(Ntah paper le kechantekkannya)


Sib baik la camnih.. Kalo tak... Sure aku dah terjun dah...
(Hampeh.. X chantek la sgt)


Sekali terkantoi la nak candid...
(Sib baik orgnya chanteque)

2 comments:

Author said...

den punya gmbar pun xproses lagi :P
xtau chantek ke tak...
tp passion smlm cam ada kureng skit..
mgkin sbb dh lama xamik gmbo kot.. bz beb

jetjetsemot said...

hoh..samalah mata kita..apa yg awk kata cantik tuh cantikla sy nampak dan begitula sebaliknya [haha apeka ayat ini??]..

no worries..bakat boleh diasah..[eh, btol ke ayat ni..haha]

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...