Thursday, October 11, 2007

Stupid, stupid, stupid

Aku akan gunakan bahasa yg sama digunakan oleh YM Nazri di Parlimen... "Stupid, stupid, stupid". Dlm bahasa Msianya... "Bodoh, bodoh, bodoh"... So, itu yg akunak katakan pada...

Org yg menyebarkan gambar bedah siasat Nurin. La ni polis nak siasat sape yg sebarkan. Then En Jaziminnya pun nak saman siapa yg sebarkan. Then aku n ramai org lain, marah kat org yg sebarkan. So... dengan bangganya... aku jerit yg sama...


"Stupid, stupid, stupid..."


Kene sebut jugak. Sebab kalau org yg sebarkan or org yg ambik gambar ni ada otak. Pandai dan maha bijaksana bak kancil dan belalang. Makanya dia tak buat mende yg akan menyusahkan dia. Kalau dier bijak sikit pun, mestinya dia akan fikir dulu apa kesannya pada arwah Nurin, familynya, org lain, polis, penyiasat semua...

So again... Utk orang yg mendedahkannya...


"Stupid, stupid, stupid..."


Hmm... So kepada kamu yg membaca entry ini semata-mata nak tgk gambar Nurin. Hentikanlah niat tu. Memang betul gambar tadi akan membuat kita kasihan, timbul rasa sedih, sayang, geram dan semuanya. But cukuplah apa yg kita patut tahu saja. Ada masanya, sesuatu cerita dan rahsia adalah lebih baik untuk tidak didedahkan walaupun pendedahannya mungkin akan mendatangkan kesedaran dan kebaikkan.


Alfatihah utk Adik Nurin dan mangsa kekejaman manusia binatang ini yg lain.

*Aku akan tegur/marah org yg fowardkan gambar ni sekalipun dianya mak aku sendiri

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...