Friday, September 14, 2007

Gambar-gambaran - 2

2nd Day...

***Sorry la kalau arinih panjang gile gambo nih. Ni baru berapa dari 1000 kpg gambo tuh.. Hehehehe...

Tgk... hebat tak aku, dok sana pun dh kene kompaun parking. :p


Ing n gayanya...


Waterfront nk hujan dah...


Nilah gaya makan kerepek tanpa gunakan tangan. Hahaha...


Depan Muzium Entomologi Swak (Ing amek gambo)


Aku takde peace yo... So ini ok tak?


Ni lah gambar di kubur Kristian. Diambil disebalik pagar...


Gambar umah dyg... Lupe le masa tu nak betulkan tudung dier. :p


Gaya ing lagi sekali... Gaya Malboro - ada ala2 koboi x?


Miowwww!!!


Ayah aku, memane je dier bz. (kat Poli dekat Kuching. Jemput Zaim)


Ing... Pecut 100 mtrs


Taman ape ntah... Background mak, atok n iza


Pantai dkt Gunung Santubong


Kanak2 ribena



Aku tulis mesej atas pantai...


Dan Iza kacau... Cakkk...


Tgk... mana ada besar perut aku. Lepas raya turun la tuh!


Gaya macam askar!


Ni baru okey...


Lari2...


Waterfront dari kg Boyan. Handheld...


Atok n mak dyg naik ke Homestay


Ayah n ing cete2 sket...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...