Wednesday, July 18, 2007

Arghhh tensen...

Arghh... Aku tak tahu. Kenapa dari hari isnin lepas. Aku takde mood nak post blog. Dah taip, but cam... malasnya aku nak abiskan entry nih. Cam... ntah ape2 le aku taip nih? Cam aku prefer baca org punya je...

Ni, baru saja aku taip pasal 'cikgu seksi'. But... dah nearly 1 page. Aku cam... Arghhh malas nak abiskan la. Cete tergantung... So simpan je la dlm text file tuh. Iskk la geram la... Cuba kasik alasan kenapa aku macam nih? Adakah sebab antibiotik atau pain killer yg aku makan ni menyebabkan aku takleh tumpukan perhatian?

Nak kata byk keje... Humm... takde... Tapi memang susah nak tumpukan perhatian kat memende selain dari cete personal ni. Suruh la aku fikir pasal dunia ke politik mesti aku jawab aku malas...

Ke mungkin aku kene menceriakan lagi keadaan... So apa kata, dlm keadaan kita yg down nih. Kita ceriakan lagi keadaan... Ermmm jom karaoke? Jemming?


Ouhh ini lagu yg aku n memember cipta masa kita org study utk spm... Buat kol 3 pagi memekak kacau org. Mau dengar? (Sorry la sound tak berapa clear la)

Pukul 3 Pagi - SMSJ Batch 95


Ermm ohhh, smlm aku ada fikir... Aku ada list lagu yg aku teringin nak jemming. But sama ada takde sorang yg tahu atau tak pernah dpt perfect lagu2 nih. Ada masa aku tahu, but yg lain tak pernah dengar lagu tu... Iskk... Boleh bawak masuk man kidal tak?

List
1. Somewhere out the - Our Lady Peace
2. Helena - My Chemical Romance
3. Higher - Creed
4. Master of Puppet - Metallica
5. Demi Waktu - Ungu
6. Itu Kamu - Estrange
7. This is how I Disappear - My Chemical Romance
8. Rock Show - Blink 182 (Drum dier uishhh)
9. Suicide Note - Disagree
10. Wasted Time - Skid Row
11. You & Me - Lifehouse
12. Faint - Linkin Park
13. Fade To Black - Metallica
14. Self Esteem - Offspring
15. Perfect - Simple Plan
16. Outside - Staind
17. Pieces - Sum 41
18. Wherever You'll Go - The Calling
19. When I Look Into Your Eyes - Firehouse
20. I'll Be - Edwin Mccain

Ok... nak balik. Nak gi loyat... bye...

3 comments:

jetjetsemot said...

mm..tengs ha..kata2 smgt anda..sy balas balik benda yg sama lah..hahha...

mm..klu dpt ikot g jemming bes gak~

jetjetsemot said...

oh..lupe nak tnye cmne nak bukak itu file kanak2 spm?pakai apeka..kenapa xle bukak..

bzz said...

Sesama...

Tu guna rar file. Bukan zip. So download winrar or any other program yg boleh guna rar. Download kat download.com

*mebenk cume kasik lepas mp3 kalau diRARkan...

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...