Thursday, July 19, 2007

Cikgu seksi

Aku ada ramai kengkawan cikgu yg seksi. Sebab tu aku suka cikgu cikgi. Dia org sgt seksi sampaikan tak tertahan lagi diri ini.

Tapi

Bukan seksi itu yg aku maksudkan. Maksud aku, sometimes sebab mereka ni di trained utk mengajar. Menjadikan perwatakkan dan cara mereka tu kengkadang berlainan dengan org lain.

Certain bakal cikgu lebih matang cara pemikirannya berbanding bakal2 pekerja yg lain. Tak semua la yg macam tu. Ada gak yg masih naive. Tapi ada masanya bila kita fikir balik apa yg cikgu2 buat kat kita. Kita terasa bodoh bile kite teringat balik masa kita marah cikgu. Baru kita sedar sebenarnya tindakkan cigu yg marah kita, rotan kita adalah untuk kebaikkan diri kita masa sekarang.

So... arinih aku nak tunjuk cikgu-cikgi yg seksi seperti yg aku maksudkan... Dia org ni member baik aku... Kamceng gile!


Hari Sukan Tesl 5, UKM 2000 - Aku hadir sebagai sponsor utk projek nih. Sponsor foods n mineral water. (Mak aku yg bagi sebenarnya)


Yg lelaki namanya tak ingat. Tapi yg perempuan tu namanya Joe & Awie


Aku, Ing n Adik aku (kat belakang). Cikgu Yanie kat belakang (bertudung) n Teacher Awie kat depan.


Cikgu Awie mengepau aku makan Kenny Rogers (Sorry, takleh kacau dia dah ada anak...)


Dengan Teacher Fitri. Rasanya sekarang mengajar kat Utara.


Cikgu Hafizah. Skang ni mengajar di Kapit, Sarawak. Ayah dier sibuk tanya dier bile aku nk dtg Kuching. (Sorry... dah kahwin)


Seksi kan dia org. Nampak macam mak2... Tu la maksud aku...
*Errr ada lagi tapi gambarnya aku tak scan. (zaman dulu takde digital camera)

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...