Tuesday, December 26, 2006

Natal...

1st of all...
Aku nak ucap, selamat hari natal utk semua yg beragama kristian.

Just nak cete pendek. Tak sempat lagi nak taip pepanjang. Penat, menjelajah 3 negeri nih... Penat mendrive kete. Walaupun ada org tu tolong aku drive sekali... utk jarak lebih kurang 7km. Hahahaha...

Dah balik tuh, harinih aku punya pass keje rosak. Kena tukar. DAh cam indon lak aku nak kuar masuk opis. pinjam kad org. Ceh. Hampeh.

Ermm... sok lusa or b4 tahun baru, aku nak cete pasal... tahun baru and tahun lama... Cetenye berkisarkan pasal 'US'. bukan united stated, tapi US... Berilhamkan pasal org lain. But takde le cete pasal org lain tu. Cuma kaitannya dengan kita. So... wait... b4 this weken, cete tu akan kuar. Insya-allah...

Ok le, aku sakit perut nih. Tapi, kad takde ceh... Ok. Have a nice week! Bye...

Ps - Asal balik opis. hati aku berdetap2... apsal?
Ps - Wyda, abg dah add dlm friendster.

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...