Friday, October 13, 2006

Woohoo... (updated)

Update Petang

Fuiiyoo... putih....
Perghhh putihnya dik...
Weii... kalau ko botak... macam mawi
Cute awak hari nih...
Woiii... kau nak pergi kawin ke?
Dik... majlis nikah kau pukul berapa?
Pergghhh... putih gile...
Engkau ni committee ke?
Nanti you duduk sebelah I... ok?

Ermm... Aikk... baru baju je baru... plus ngan songkok plus ngan sampin la kan... Dah camtuh? Ni kalau kawin betul camner nih??? Tanak kawin la... Nak tekel awek je petang ni.. bole?


ps - saper boleh amek gambo aku? Aku nak upload kat sini... Kondak... tolong... Kasik angle yg power nyeh... Ehh jap jap... pengantin perempuan tertinggal bas...

**************************************************************

Update pagi

Woo hoo...

Kak Enie : "Nah..."
Aku : "Huh..."
Kak Enie : "Ambik je lah..."
Aku : "Ouhh... terima kasih kak..."

Kak Enie belikan aku baju raya... Aku tak tgk lagi... Tapi kemeja... Kotak2... Bole la pakai jumaat... See... bukan awek, atau family je yg bagi aku baju tau... Kak Enie pun bagi... Hahahaha... Tq kak...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...