Saturday, October 28, 2006

Nak tido n nak demam

Dah kol 740pm... Sepatutnya aku balik ke kl harinih. atau petang tadi. Tapi disebabkan aku takde mood nak balik n aku sgt ngantuk! Aku kensel. tido kol 10 bangun kol 2... Bagus... syabas inspektor sahab!


La ni aku nak burn gambar raya... nak bawak balik umah. Ada banyak... Dlm 700... tu tak masuk kamera kecik lagi satu tu. Dari kamera awit je dekat 300... Ermm nak masuk fotopages... Penuh... Saiful nang pun takleh nak masukkan sekali banyak camtuh. Takpe... nanti aku akan masukkan gambar terppilih... cam gambo ing tido, nan tido.... aku tido pun ada! Nak gaya ape? Mengepak di awangan? Ataupun kuak ngiring? Boleh... Tapi, ada la gambo yg ok ok tuh... Yelah... baru nak mencuba...

Ermm badan dah mula panas balik... Ni lepas burn, aku nak tido... tido tido tido... Sok nak dok umah, edit gambo ke ape ke... lepak je lah. raya dah abis... ehh tak... ada lagi projek raya.. beraya kat umah bebudak yg dah kawin pun ada... yg tak kawin tapi nak ajak dtg boleh je.... Makan... lepas raya ni bajet semua lari. Tu yg tadi nan kata masa dia beli sandle cashier perempuan tu tanak punch resit. Nak mencilok la tuh... Ceh! Bodoh... Lagi mau tipu nan...

Ermm ok le ni nak burn cam error je... ok ek... taking care... see ya on monday... byebye...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...