Saturday, October 28, 2006

Arghh... kebebasan suara...

Semalam aku dah update... Tapi error... bengong...
Argghhh... dah banyak aku taip...
baik aku tido...!!!! fedup la tgk camnih... ni mesti spoiler of the 3 years tu... iskkk.. (Dah nak 3 thn la... iskkk)

Tak pun ni mesti kene block ngan budak2 tingkat 4 nye org nih. Sebab otak pun 4 tingkat je. Yg lain dah 88 tingkat. Dia masih dok situ, 4 tingkat... Internet, tak boleh, komen kat paper, yg baik2 saja utk dia saja. Kutuk depan2, memang takde ape la lepas nih. So... Nilah yg terbuka...

Ini ke kebebasan bersuara? Sampai aku takleh update blog... (tak kire le kalau pc ni bengong pun still aku nak kutuk gak)... shohhh shohhhh shoh... gi kau jauh dari sini kj n d geng... Bikin ekonomi msia makin teruk aje...




***Surat terbuka dari Tun Dr Mahathir untuk bacaan umum***




0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...