Friday, March 12, 2010

Hey Raju!!!


"Hey Raju!!!"

Hey Raju... Aku nak taip bloglah utk next week... Taip yg panjang. Tentang satu kisah. Tentang satu cerita.
Aku nak org tahu. Raju aku nak org baca.

Tapi Raju, kalau ada org takut Raju. Kasik dia jangan takut Raju. Tak ada apa. Cuma kisah lama Raju.

Aku mahu cerita. Nanti aku senang tidur Raju. Sebab aku tak perlu simpan Raju. So that, hujung tahun lagi senang tidur Raju. Air takde naik kepala lah Raju!

Hey Raju!
Kau tahu ke Raju? Org kata aku aku ni bising. Mamat kepoh kata Mawar Rajuuu... Tapi dalam hati, banyak simpan juga Raju. Kau tahu ke Raju? Aku senyum. Tapi dalam hati, aku saja yg tahu Raju. Aku tunjuk, tapi bukan semua lah Raju.

So aku mahu ceritalah Raju. Betul Raju. Aku tak ada tipu punya. Ok aaa Raju? Kau boleh terima aaa Raju?

Ok... Weekend ni aku taip Raju. So next week... Every 9am. Kau boleh baca la Raju. Berapa panjang aku cerita. Aku tak tahu lah raju. Ringankan tulang, ringankan kepala. Boleh rehat dari file yg berlambak atas meja. Dari email yg unread, berehat seketika. Kerana banyak cerita yg aku mahu ceritalah Raju. Biar kepala otak aku lebih ringan lah Raju.

Hey Raju, ada org mahu terbang tinggi. Aku pun mahu terbang jugalah Raju. Dia belum beli tiket. Aku sudah beli tiket lah Raju. (itu org jangan jeles cakap kat dialah Raju). Tapi tak apa Raju. Aku sudah kasik tahu itu org, ini minggu ada Matta Fairlah Raju. Ini PWTC sana pergi. Aku mahu pergi, tapi itu tempat ramai oranglah Raju.Tapi itu pameran 'MAIN Expo' pun ada jugalah Raju. Tmpt sama, masa sama. Kita mahu pergi ka Raju?

Ok la Raju. Aku mahu tutup ini kedai. Mahu balik petang ini. Dan layan jamming macam semalam. Sampai berpeluh. Lepas tu mahu edit video. Next week, ramai org mahu booking. Taking care lah Raju...



HEY RAJU!!!

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...