Wednesday, March 17, 2010

Dia ada blog?


Ada org... Dia ada blog baru. Tapi dari haritu aku pujuk2... tak dpt gak url blog dia.

Cis!!! Kedekut giler...
Aku nak baca je. Bukan nak komen pun.

Ouhhh... dulu masa dia nak tahu blog aku. Siap senyap2 msg org lain. Dah org lain tu kasik tahu aku... Yg dia nak blog. Skang aku nak blog dia, dia tak kasik. So akukasik announce kat sini... Dia dah ada blog baru. So mari reramai kita search apa dia alamat yg agaknya dia pakai. Org kata... Kalau sorang carik, susah jumpe. But kalau reramai carik, mesti senang jumpe.

Ada brani tuan punya blog baru? Kalau jumpe, kita wat status. "Weiii ini blog *** weii!!!"


Ermmm... nak URL Please...



Ps - Bagi tuan punya blog. Bagus la ada blog. Tak kisah la secret ke locked ke ape ke. At least kita boleh luahkan apa yg yg ada dlm hati. Kalau ramai tak tahu, lagi senang luah. But in my case. Susah sikit. Kena jaga hati ramai org. Tulis bebanyak... Tetiap hari. Apa yg dia rasa. Luahkan. Nyatakan. Until apa yg ada dlm hati tu clear. So that kita boleh terus hidup dengan ceria. Serius... dulu, aku pun wat camtuh gak

One last try... Nak URL please!!!

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...