Tuesday, January 26, 2010

Tired


Photo by iphoto

Semalam, aku tengok satu gambar. Lebih kurang begini. Tetiba aku terfikir, terlintas utk buat perkara yg sama. And aku terfikir, dah lama aku tak buat perkara yg sama.

Hhmmm... Sometimes, aku tahu... aku penat. I'm tired...

Becoz of something.

Penat sebab terasa macam byk perkara yg ada di bahu aku. Aku tak boleh tolak, aku tak boleh buang. So, semakin lama, semakin banyak beban yg aku pikul. Aku tak boleh luahkan, aku tak boleh smpikan, aku nyatakan, aku tak boleh ceritakan dan sebagainya...

Dah lama...

Ada beban yg dah lama aku pikul. Bertahun-tahun. Kengkadang bukan taknak biarkan. Cuma tak sampai hati... pada sesetengah org. So... maybe, in near time... aku akan lepaskan sedikit beban ini. But dont worry, aku still aku. Yg terlalu kisah pasal org lain... Tak akan ada org yg akan terasa terlalu sakit...


**Hmm... seperti mahu duduk di borders dengan buku di tangan, starbuck disebelah dengan badan bersandarkan dinding, berseorangan...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...