Wednesday, December 02, 2009

Jengkel

Ada org kata, bila org memula kenal aku itu seronok. Tapi bile lelama, menjengkelkan. Lelebih lagi bila aku dan perempuan.

Ntah, maybe betul maybe tak. Aku tak dapat judge diri aku sendiri dengan adil.

Cuba tanya acik, fila, ira, yatoq, mawar, sarah, awie, siti, dayang, deep, ain, kak enie, dan ramai lagi. Mungkin aku betul menjengkelkan dalam sesetengah perkara.

Sometimes bile aku nak sesuatu tu, aku buat gak. Walaupun org tak suka. Munkin selfish? Kalau aku nak org lain tak buat apa yg aku TAK suka, aku akan kata juga, walaupun org tak suka dinasihati. Mungkin niat aku baik, tapi cara aku salah. Kalau aku nak tolong org, aku akan tolong juga. Smpi ada org lain rasa rimas. Ada masa, aku degil.

Jengkel kan?

So... what say you?


Sent from my ANDROID

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...