Thursday, December 31, 2009

Happy New Year 2010!!!


HAPPY NEW YEAR


Life?
Could not as for more... Just wish a better condition and better life. Other than that... takde la nak berazam yg pelik2 then bila hujung tahun depan... "Demm... azam aku tak sampai". Takde azam pelik, just buat apa yg termampu dengan sebaik mungkin. Ohh... maybe ini azam aku utk tahun depan.... AKU NAK TIDUR AWAL DARI TAHUN NI!!! Ye... tahun depan aku nak cuba tidur kol 1230mlm setiap hari. Bukannya 130-200pagi cam skarang... Sekian... Hopefully, korang ada life yg baik utk tahun depan

Love?
Love? Hahahaha... Aku harap, tahun depan aku boleh kahwin 4... Okay? Manalah tahu kan, disebabkan aku tidur awal tadi. Rezeki aku bertambah. And aku ada byk masa utk bermimpi no ekor. So aku boleh kahwin empat... No lah... Aku tahu, ramai yg akan kawin tahun depan. And aku... aku tak cakap tahun bile, but aku kata... Bulan Doblas... So sedia... Kot2 aku wat kejutan... Kahwin lebih awal dari org tu ke...

Kerja?
Kalau tahun ni mencabar. Next year... lebih mencabar. Korang la yg bagi aku cabaran melampau. Apis contoh la ape la... Mampus. Utk menang anugerah something tak susah. Yg susah ialah untuk maintainkan apa yg kita menang and live up to standard. So... aku declare... Tahun depan aku kawin dan berumah tangga... Kat opis! Ops... aku dok sini lagi ke?

Duit?
Ye... esok gaji aku naik. Ada la sikit... Tapi dapatnya still 22hb. Hopefully rezeki bertambah. Aku tak mintak utk diri aku je. Utk diri org lain juga. Aku ada rezeki, aku beli belanja. Mekdi? Well... Apart of my money is not mine kan? Ermm... but best gak... kalau depan umah aku ada sebijik lancer ke, Evo 7 ke, paling cikai swift ke... Ok?? Insya-Allah... kalau rezeki tak kemana...

Sihat?
Tak boleh jamin la makin sihat ke tak. Umur makin lanjut, takkan la badan makin sihat? Logikkan? Lepas tu kahwin ngan opis ni bikin badan I sakit2... salah 'lubang'... But... semua kesakitan itu boleh dihilangkan kalau aku ceria! So cheers!

Bala?
Harap2... apa juga dugaan yg akan datang pada tahun depan. Aku dapat hadapi dengan lebih sabar dan tenang. Dan berfikir dengan waras. And aku juga harap lebih bersabar dengan apa juga tindakkan aku. Berfikir sblm buat. And kalau aku ditimpa bala or kemalangan pun, harap2 tak la menyusahkan org lain gak...

And This Blog??
Tak ada byk perubahan kot. But, aku cuba utk kurangkan ketidakadamasaan aku utk tak menulis. Mungkin kembali macam 2008. But about topic... If there are any topics yg buat korang sakit hati, harap maaf ye... Baca saja. Yg mana betul, tu bukan datang dari aku. Itu datang dari Allah yg create otak aku. And mana yg buruk tu, harap maklum... Aku ni tak bersabar... Ops... mungkin tahun depan aku lebih 'OPEN'... Tq


So all in all... Aku nak ucap...

Selamat Tahun Baru
Semoga kedatangan tahun baru ini bukan saja membuat usia kita lebih tua, tapi membuat kita lebih matang... GEMBIRA!!!

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...