Friday, November 06, 2009

Perompak, penyamun... Mat Rempit!!!


Babi babi babi... Lari... haram... haram... perompak itu haram. Lagi mengharamkan. Sial dan haram... Ada otak, letak kat lutut. Muka tak tahu malu. Penyamun...

Well... Ini cuma salam perkenalan aku pada si perompak... Perompak yg merompak dan menyamun posting aku ala2 mat rempit yg tak ada duit nak beli dadah lepas tu tendang org ngandung dan buat muka tak malu kononnya hebat bila hisap dadah!

Nak kenal siapa perompak? Ok.. baca posting aku ni...

Bila orang lain ada, aku pun mahu ada!


And now... Copy memana part (ayat) dalam posting tuh. Then search kat google... Insya-Allah... Korang akan jumpe perompak yg lonely tadi. Aku tak tahu mende ni. But tgk pada komen posting yg sama. Farahana yg bagitahu aku. Thank you.

And this perompak ada follower! Hahaha... follower yg ditipu kaw-kaw... Kencing lebat. Hancing...

Bullshit! Kalau kau mengaku itu tulisan atau idea kau. Then double fucking bullshit! Aku tak marah kalau kau nak ikut idea aku or nak tiru cara penyampaian aku. Or maybe copy dan letak link aku sebagai rujukan. But copy tanpa kebenaran... Then you're going down... Hard... Aku tak tolerate pada orang yg tak tahu malu macam ni...

So... Kalau la perompak nih tak delete entry aku dalam blog dia... Entry org lain yg dia copy dan buat macam harta toknenek dia. And tak minta maaf pada org yg dia copy... BY MONDAY... I know what to do lah...

So stay tune... MORE TO COME ON THIS!

--- aku dah copy semua entry dia as a prove!

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...