Thursday, September 10, 2009

Soal - Jawab


Starting today, org boleh soal aku di sini dan aku jawab disini. Dan mungkin aku akan post jawapan aku disini yg org lain tanya di tempat lain. Camne nk contact? Tgk sebelah. Tq...


Tadi ada org  tanya aku... Semalam aku kenape? Kenape badmood tetiba?

Aku kata... tak sure le kenapa. Down tetiba. Takde mood. Dia kata.. mesti ada something.

Ntah.. laa.. aku pun tak brape pasti. Even kalau pasti pun, aku tak cete la kan? Tapi yg pentingnya, takde kaitan dengan apa yg ada dirumah. Mungkin sikit sebanyak ada kene mengena ngan apa yg ada di sini. Dekat sini. Sikit je. Tapi disebabkan puncanya kecik, then ignore. Yg penting aku rasa tak sedap.

Tapi aku kata, kalau aku macam tu, aku dok senyap. Rileks... senyap. Masuk gua kejap. Gi jalan sorang2 kejap. And jangan kacau sangat. Nak borak, nak buat lawak ok... Tq... tapi... kalau nak serius... jgn... either ada org kene marah balik, or aku just tinggalkan je...

Cam yg aku ckp gak, bila aku camtuh, aku suka memberi. Dari menerima. Sebab pada aku, memberi lebih buat aku happy dari menerima. Sebab dengan beri, 2 org happy. Org yg terima dan aku. Kalau aku terima (minta), belum tentu org yg beri tu happy.

So smlm, cam nak belikan org lain something. End up, aku belikan baju irfan.. Since aku tak pernah jadi ayah, aku main bantai je. Betul ke ni? Hah ambik... komen mak... "mahalnya..."... Mana la aku tahu mahal ke murah. Hehehe...  Tapi aku seronok. Tak sabar nak tgk irfan pakai baju tu. Seluarnya, tunggu dier setahun sebab besar sgt. :p


So.. ingat... bila aku kata or body languages aku kata yg aku ni badmood... or aku tak brape bersemangat.. Biarkan aku je ek... Buat lawak ok, tapi jgn buat marah... And kalau aku rasa masa tu, ada org yg tolong aku sikit...  And org tu... maybe aku beri... tak besar kecik.. tapi ada la org dah dpt perfume & mp3 player... Soalan aku... Nak duit raya?



0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...