Friday, March 27, 2009

Open macam kucing.


Aku macam kucing. Perasaan ingin tahu aku membuak-buak setiap masa. Sometimes will kill me, sometimes nothing happened, just pleasure!

Ok... Aku nak tanya.

Kalau kau... Sebelum kau kahwin. Kau nak tahu tak segala mende atau cerita atau info atau everything tentang bakal pasangan kau? Buruk atau baik? Kisah silam atau kisah baru? Apa saja. Kau mahu tahu atau kau taknak dengar apa cerita. Biar je. Hopefully oneday apa yg kau tak tahu tadi takkan muncul mengganggu kau.

Kalau aku?

Kalau aku tanya, jawablah dengan jujur. Sometimes it's hurt kalau soalan or jawapan tu menyakitkan hati. But it's better dari oneday, aku findout yg dia tak jujur ngan aku. Kalau tipu sikit, ok lagilah. Kalau tipu banyak. Ermm... Tak kisahlah pasal apa. Sakit sikit sekarang,

Macam mana aku nak tahu?

Tak tahu aku. Instinct? Tekaan? Atau sebagainya. But aku akan tahu. Maybe juga tuhan mahu aku tahu. But aku akan tahu.

So, aku mahu dia jujur. Dia kan pasangan aku?



0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...