Thursday, March 12, 2009

Bad Fmouth... Demmit...

serius aku takleh tido... 2.33am

Damn!!!! Getting angry out of nothing... 

Ermm... to add yesterday punya entry... Did i mention yg we should not fall into someone yg sweet talking?? Yup??? 

Add this on your list... Girl...

Not to sweet chatz
Not to sweet blogrollz
Not to sweet sms
Not to sweet mms
Not to sweet blog?

I dont fucking care kalau org tu betapa hebat dari segi bahasa indah puitis, puisi atau vocab mencanak2... Apa guna bahasa 'menarik' tapi hati busuk? menyusahkan orang dan menyakitkan hati org? Right? 

Not all beautiful words came from our heart. So, kalau korang still nak fall in love with someone yg sweet talking, tak kira la kawan baik ke, kawan sekelas ke, bekas ex kawan ke, rakan universiti ke, atau ape status kejadahnya sekalipun... Listen closely... Adakah sweet words tadi datang dari inside their heart... Or datang dari gumpalan otak.

 I don't know how... But i know something.. You can recognize someone yg sincere dengan percakapannya atau tidak... One of them... body languages...


Begging...

And to all girls, i don't care, sama ada aku kenal atau tak... please, please, please.... Take this as an advice... If you don't really know him. Please.... don't fall for his words... Please... Im begging all of you, girl... Know them first... Beautiful words can be very-very dangerous... Be carefull. Jangan tertipu dengan si arsehole..


Sometimes, org lelaki yg tak pandai berkata2 indah pada korang setiap masa adalah insurance terbaik utk kebahagiaan diri korang pada masa akan datang. Maybe spark a bit dim... Tapi your light will not end completely... Yup, aku ikhlas... dari seorang lelaki pada orang perempuan... For your own good. 

And... aku tak kisah kalau ada org kata, entry ni guna bahasa yg sangat kesat. Aku tak kisah kalau org maki aku sebab ini. But i know, deep down inside... i know i should do what i should do... Utk kebaikkan orang lain gak...


Serius... Kalau aku ada anak yg gunakan bahasanya yg menarik dan menipu perempuan dan kemudian menyusahkan orang lain... serius... aku dah tumbuk mata dia sampai lebam...  Lebih lebam dari mata anwar. Allah bagi kelebihan berbahasa utk berbuat baik, bukan untuk kepentingan sendiri. Sial punya anak...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...