Monday, January 19, 2009

Over The Weekend


Tak banyak yg berlaku weekend lepas... But ini kesimpulannya...

Piliharaya
BN Kalah! Seperti yg di jangka oleh org yg tak relevan (Tun), BN ada harapan besar kalah. Manakala si mamat sombong cuba mentaichi balik isu sebenar kepada orang lain. Katanya... "Bukan salah calon"... Penyokong2 kuat kaki taichi ini pulak mentaichi balik kepada orang yg tak relevan. Kononnya, orang yg tak relevan tadi yg menyebabkan kekelahan BN di Kuala Terengganu.

Bengong. Masuk kandang kambing mengembek. Masuk kandang lembu mengembok... Tapi kalau dah tahu mengembok atau mengembek pun... biarlah masukkan kambing dan lembu yg betul. Kambing dan lembu yg 'wangi'... Dia org taknak terima.


MU
MU naik ke tangga teratas liga. Bean geram sebab Liverpool kat bawah sekarang. Takpe bean... Kalau kau lebih satu permainan, dan menang, sure kau boleh potong MU balik... Jgn marah aaa...


Angin
Aku tak makan angin mahupun berjalan2 minggu nih. Lepak je. Maybe 'mood' kocek aku tak baik kot. Tu la berabis kat metrojaya. Sib baik la perfume yg aku beli tu lagi mahal kat luar. Nearly 90% lebih mahal dari yg aku beli. So betul la minah tu kata, diskaun 50%... Nyesal lak aku tak borong 18kotak. Kalau tak, aku boleh bisnis raya cina ni kat kampung. Kot2 atok aku nak pakai CKin2U for Her ke? Ehhh... rock jugak atok aku...


Angkut
Disebabkan si pengemas dah sound aku. Terpaksalah ambik kotak diopis. "Kalau tak saya bakar nanti"... Huishhh banyak rete dlm kotak tu. Kena bakar... Abis la rete aku... Ni la payahnya kalau salah tuning bos ngan staff... Cuba fikir, secara logik... Jarangkan jumpa orang sistem yg pengemas? Dia org tahu 01010101010101010101010101... Itu je. Kalau kemas pun... Still tak sama ngan org lain. (alasan...)


Butter
Skot, Sarah tengok Butterfingger. Memula nak gak gi. Tapi fikir2 balik. Takpelah... Lagipun, weekend ni aku banyak terButterkan diri aku atas tilam. Hehehehe... balas balik hutang tidur.


Lain2...
Takde cete... Tunggu weekend nih. Balik kampung ada kenduri... Raya cina nih, kenalah dungdungcer...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...