Wednesday, December 10, 2008

Oh gitar...



Aku baca forum ni kat lowyat.

> My Nightmare Has Turn Into Reality~!, what a tragedy...what to do.. >_<

Kesiann...

Arinih aku nak cete pasal kisah hidup aku dengan pembabitan muzik..

Masa kecik, aku tak main muzik. Except, kalau tak silap aku, aku ada satu drum kecik. Kecik gile. Yelah. Utk budak umur 2-3 tahun. Kalau sekarang ni, besar2 mangkuk tingkat kot?

Then, masa au darjah 1-2. Uncle aku balik dari mengajar di Sarawak. Dier bawak gitar. Rajin gak dier main. Mostly lagu scorpion atau yg seangkatan dengannya. Tercengang2 aku bila dia main. Apsal aku petak tak sama bunyik macam uncle aku petik. Bunyik sengal je...

Then masa sekolah rendah. Ada gi rumah member. Bukan member aku yg main. Tapi abang dier. Dengan rambut panjang mengerbang, seluar jeans ketat berlubang di lutut. Kemudian singlet berlubang nampak ketiak... Aku tengok dier main... Rockkkkk kapak gua cakap lu... Dier ajar gak aku main. Taknaklah... Sbb aku tak lagi sanggup pakai baju macam tu... At least kalau macam gambar search kat bawah ok gak! (mana dok kat HR, sila pinjam gambar abg sani zmn memuda. Macam tu le lebih kurang abg member aku tuh. Cuma bulu ketiak panjang la kan... Rockkk la katakan)




Then masuk sekolah. Form 1. Ada battle of the band... Fuiiyooo.. senior aku hebat2... Metallica lah. Scorpionlah. Wings lah. Search lah. Macam-macam lagi. Tapi disebabkan kita org form 1. Tengok je lah. Bayar tiket. Tak silap

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...