Wednesday, December 17, 2008

A/S/L


O : Hi

M : Hey

O : asl

M : ???

O: A/S/L?

M : Ape tu?

O : Age Sex  Location

M : Ouhh sorrylah, I orang baru.

O : It's okay.

M : 20/Still Virgin/Infront of my PC

O : Ouhh okay

O : I Demak, and you?

M : I? Call me M...

O : Hi M, nice to chat with you.

M : :-)

O : You dari mana sebenarnya?

M : Ouhh I should be somewhere near KL.

O : Still Single.

M : Rahsia. Hehehe

M : Can I ask you something?

O : Yeap...  Anything dear...

M : Kalau you nak larikan diri dari org yg you tak suka. You nak cakap ape?

O : Ermmm.. wait aaa.. Still thinking the best answer for you.

M : Lambatlah you nih...

O : Ok... How about you told them... You nak kena keluar beli makanan kucing sebab mak you dah marah-marah suruh pergi beli dari tadi.

M : Wow! Im impress. Good job!

O : Biasa je... :p

M : Damak...

O : Yes dear...

M : I nak kena keluarlah. Mak I dah marah-marah sebab I tak belikan makanan kucing dier. Bye...

*** M is offline - Byebye fucker***


0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...