Monday, July 21, 2008

Jem... & Sakit Perut

Kepala otak aku dah jem nak mengupdate mende alah nih. Malas la pulak nak update. Tapi aku update sesikit. Ermmm

Takde ape nak cete sebenarnya. Maybe sbb fikir nak belanja beso esok. Bukan belanja actually, bayar hutang itu ini. Hahahaha... Habis tu, settle semua... lega... SIKIT je... Bila lubang sikit tutup, lelama kalau masuk air, lubang besar semula. Lelagi kalau org asik lalu lalang. Hahahaha... besar balik...

Arinih, pepagi aku gi klinik. Macam entry aku yg awal. Masa nak gi, terjumpa kak zu tgh jalan. Dier lambat. Dier ckp aku "Dik, ambikkan akak ubat sakit perut. Kau cakap je nak ubat sakit perut"

Puas kepala otak aku memikirkan ape alasan aku nak ambik ubat tu. Dah la menunggu lama. Walhal arinih ada 2 org. Maybe tadi ada org tua yg bersunat. Sebab tu lambat semacam. Ciss... So dlm penat menunggu tu. Aku fikir-fikir... Then nurse panggil...

"Dr... Saya sakit perut"

Dah Dr tu suruh baring. Ahh setan... ditekan2 perut aku. Aku pun kelentong la. Ckp dari pagi tadi. Dier tanya, cirit birit ke? Aku ckp tak.. "Ouhhh you kena gastrik"... Ye lah Dr. Dr kasik la ubat sakit perut. Dlm hati... Ciss Kak zu punya pasal, perut aku pulat kena tekan2... hampeh... Dah kak zu bantai gelak bila aku cete balik...

Then mintak la ubat apa yg patut utk mendaki. Dr kasik calsium, muscle relax, flanil ngan... ermmm garam... Ok le kot... Harap2 aku boleh tahan... Skarang ni masalahnya... boleh ke aku tahan. Takpe... aku dh kata kat kak zu... "Saya cuti smpi rabu depan. Kalau rabu tu saya jalan terkengkang-kengkang, saya sambung cuti tau... akak jgn tak tahu lak"...

Hahahaa... Itu saja utk hari ini. Sok cete lain. Skarang... aku nak kira ape yg patut. Hari nak hujan. Ntah camne aku nak balik... Iskk laa...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...