Wednesday, June 18, 2008

Waaa.... Aku busy

Pening kepala otak aku membuat report kak madina nih...

Reportnya sebenarnya tak susah. Tapi menyakitkan hati. Org yg kasik report tu kat HR, bagi detail lain. Bila aku download dari SAP lain pulak. Hampeh...

Mana nak cekau kalau satu Kota Bharu, satu K Bharu. Memang takleh la nak buat Vlookup kat excel. Kalau tak, kacang goreng dah siap dari pagi. Then tu satu. Satu lagi. Kuala terengganu, tapi dalam SAP, diubah jadi Trgganu... Ape jadah aku nak jumpe. Penat aku find Terengganu, tak jumpe. Rupanya dah berubah wajah!

Ni ada separuh. Jari aku dah penat tekan Ctrl-F ngan Ctrl-Page Up Page Down.

Sambung esok... or malam nih...

Cete?

Ermm... Ni le cete. Lagi pun org kata... Bzz skang ni dah asik cete pasal minyak, pasal politik... So ini le cete kan...



Ohhh... ada cete bess. Pasal semalam... Nanti la aku cete...

1 comments:

Anonymous said...

waaaa..cite ape tu...
tak sabar aku nk baca..

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...