Thursday, June 19, 2008

Rival?

Menunjukkan ke arah meja sebelah... Arip berkata

"Kira dier rival kau la?"...

Huishh menarik tu...

But aku rasa aku dh ckp dulu. Dia bukan rival aku. Aku tak berminat nak berival dengan dia apatah dia layak utk menjadi rival aku. Rival aku semestinya seorang yg boleh tahan, sabar, senyap, follow me and 2-3 perkara lain dengan ex aku. Tapi kalau belum smpi 6 bulan dah terpeleot... Takyah la...

He's not my rival... Not even close... No matter what the result is.


Ohh... And she's your rival? Betul? Kita yg takut atau tak takut?

Well... rival yg sebenar adalah diri kita sendiri. Diri kitalah rival utk diri kita. Dan juga rival utk pasangan kita. Why? Kalau kita setia, walaupun bongap nak mampus, still tak menjadi masalah utk pasangan kita. So dier takde rival. Tapi kalau dah tahap Abg Mie... sekali kuar 4 org awek... Tu masalah diri sendiri la kan. Tepuk dahi, garu ketiak la...

Dan kita juga yg masalah. Kalau kita tak sabar. Tak tahu membahagikan antara kawan dan kekasih. Antara free time ngan tak free time. Antara bergurau dan serius and tak tahu membezakan yg perempuan dan lelaki itu tak sama... Then kita rival diri kita. Jgn salahkan org lain...

But... don't worry... with rival or no rival... Life must goes on. Mesti happy! Right???

2 comments:

mediocre sadist said...

wahhh...

macam cerita rambo plak! rival no rival!

bzz said...

hahaha...
Ni takde pistol maaa... Ada pakai email je... and chat...

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...