Saturday, February 16, 2008

Demam

Still tak 100% okay dari khamis. Semalam macam nak pitam2 aku dibuatnya.

Pagi jumaat, aku rasa aku dah tidur. siap mimpi2. Bangun, ehhh baru kol 4. Tidur lagi. mimpi lagi. Bangun, eh baru 410. Tidur lagi, bangun kol 420. Aku rasa kol 4 tu je dekat 4-5 kali aku terbangun. Walaupun setiap kali aku bangun tu aku rasa aku dah tidur dekat sejam 2.

Badan rasa panas tak ingat, ngan sakit badannya. But aku tak selsema. Just batuk je.

Tidur dengan 3 helai baju, 1 track bottom, 1 sluar keje ngan short dan 2 helai selimut. Ehhh... 1 selimut dan 1 tuala baru yg dah basuh. Tapi badan tak berpeluh.

Tghari semalam, mak belikan nasi lemak dan meehoon groreng. Aku takleh makan. Bau minyak n sambal yg tak boleh masuk otak. Last sekali aku makan... errrrr lupaa... tak makan kot? Ohhh quaker oat. And mlm semalam aku tak rasa apa yg aku rasa. Semua rasa pahit semacam. Minum air kosong pun macam minum air tongkat ali takde gula. Cehhh...

And harini, temp dah turun... But aku dah mula selsema. Maknanya esok ok le kot? Kalo tetiba selsema ni makin teruk. And ubat aku abis. And aku sakit badan balik. Maknanya sok aku demam balik la. Biasanya demam selsema sehari je. But demam cam aritu. Yg takde selsema memang berlanjutan sampai 4-5 hari...

Ermm... dh dekat 3-4 tahun gak aku tak kena demam camnih!




Ehh Tz... aku rasa ni demam paklah ke? Hahahahah

6 comments:

Anonymous said...

hahahhaha... giler siyes demam ko.. sampai jadik camtu skali..
aku dulu kebal jugak antibodi.. tapi sejak aku duk KL.. tahap kekebalan makin turun.. aku siap mintak doktor inject aku lgi.. sebab tak tahan demam..

ko demam sebab paklah la tu.. banyak post ko kutuk paklah.. paklah wat tuju² kat ko..hahahhaha... sebab tu mase meeting dia 'termenung' aje..dia bace doa tuju² tu...

hahahhahaha

bzz said...

Hahahaha...
Paklah nak buat tujutuju kat aku. Aku tak rasa tepat ke sasaran. Tunggu lama sangat dier dah tidur. zZzZzZz

jetjetsemot said...

hati-hatilah..takot denggi..ah, dah baek ke?

bzz said...

Still batuk and sakit2 badan. Demam dah ok kot.

jetjetsemot said...

elok2 la sket kot sakit2 badan berpanjangan..kawasan ruma ada kes denggi x?

bzz said...

takde kot? Lagipun tak kenal ramai org.

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...