Tuesday, November 06, 2007

Open House, Pass Baton

Sabtu, selepas mengerjakan tayar kereta yg tersangkut kat Midvalley, maka bergerak la kita org ke rumah Aishah dan Raman. Haikal dh siap.Pakai baju, tapi lepas tu dier sampung tidur balik. Aishah masak Nasi Ayam... Ape? Aku lupe nama penuhnya. Tapi boleh tahan sedap. Patut Raman tak selesa dok kat pahang tinggalkan bini dier kat sini... Muhahahaha... Aku yg kelaparan dan kepenatan, makan sebanyak mungkin.




Kemudiannya... Kita org semua gi rumah Intan. Walaupun mak dan ayah Intan ada... Buat je macam rumah sendri. Makan kopok leko ngan kek coklat. Yup... Intan, awak boleh bisnis jual kek...


Then, ke rumah Cik Temah (kata Ana)... Aku tumpang rumah Cik Temah utk buat open house aku. Masak skek... Sorry le kan, bahan tak cukup. And tak sempat masak lain since pagi tu dah bertungkus lumus membetulkan tayar kereta. So jadi la, pasta italianno ala bZz, Fruit and Vege Salad Island dan Ape lagi satu tu... Traifell? Tapioka? Ntah... Tapi tu Cik Temah yg buat ye...

Next time, aku buat yg lain pulak. Mana tahu dh tahu nak buat lasagna ke? Ape korang nak, aku buat... Tapi.... kalau sekali lagi kereta buat hal time camnih... Memang la pasta n spaghetti tu ada pemutar skru n nat tayar.

Tgh makan2... sekalinya, FArisha nak datang.. Aikk... camne nih? Pasta nak abis nih... So makan la ape yg ada ek... End up... everyone happy...



Haikal dh siap... Sat gik nak tidur... (Ape la mak nih, nak jalan pun tak boleh)



Mcm rumah sendri kan kat umah Intan nih?



"Farisha... sayang baby farisha..."



Farisha minat makan italian. Huhh... tak main budu-budu nih...



Kesian haikal.. Org lain makan bess2... dier minum susu ibu je... "Gigit jari gua, kempunan nak makan pasta uncle bZz"



Licin! Pastanya kita masak ala-ala kari, okeh?

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...