Tuesday, October 09, 2007

Trust




Aku takde nak cete pape pagi ni. Selain dari 2 perkara.

1st..
I'm glad yg Tun dah kuar ICU. More info gi kat blog rantingbyMM.blogspot.com (read reader comments)

2nd...
Aku fikir dulu. Memang tak baik la cakap kalau hampir semua perempuan ni kalau bab mengumpat n pasal rahsia ni memang susah nak percaya. Aku rasa cuma 1% dari perempuan camtuh.

But then, maybe aku rasa 1% dah jadi 10%... hari ni... Maybe kita tersalah anggap seseorang yg kita boleh percaya yg akhirnya kita susah nak percaya mereka lagi tanpa kita sedari. But then, kawan still kawan. As long as apa yg dia lakukan tadi tak lebih dari apa yg sepatutnya. Maka jgn putus kawan. They maybe dumb, but they're not stupid enough to be our enemies.

Oleh yg sedemikian... aku mengajak semua perempuan dan juga lelaki. Kalau anda tu percaya yg diri anda selalu mengumpat dan juga pernah membocorkan rahsia yg anda janji utk menyimpannya terhadap kawan anda. Maka cuba utk tak melakukannya pada masa akan datang.

Kita tak tahu apa kesannya pada org tadi. Kalau boleh, jgn tinggalkan kesan. Kerana dengan adanya kesan tadi, ia bermakna kerosakan telah berlaku. Dan kita tak tahu apa sebabnya kawan tadi meminta kita menyimpan rahsianya. If they trust you for what you've promised... Dont breach your promises... Bcoz friends is more important than have backstabbing session during lunch time...

Do it for yourself, or at least for Holy Ramadhan...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...