Monday, October 01, 2007

Panjang nyehhh...

http://malaysia-today.net/blog2006/index.php?itemid=8723

Nama anak Kj (buat sementara ini)
Jabreil Ali Jamaluddin Abu Bakar
= Jabreil
= Jamaluddin - Ayah Kj
= Abu Bakar - Atok Kj

I said... Huhhhh..... Tak lakunya nama kau kat anak kau Kj? Muhahahaha... Walau panjang atau cantik mana pun nama anak kau... Sesekali aku takkan anggap kau ni org yg berguna pada aku!

Oh ya... Kenapa tak letak nama Abdullah. Nama ayah Nori dan juga PM. Lagi glamer ape?? Ke sama gak, taknak nama anak kau nanti tercemar? Wahahahaha....

*** bagi la nama anak yg mudah skek... Penjang sgt tu byk maksudnya. Byk maksudnya, mungkin byk pula beban hidupnya. Tgklah, yg selalu sakit itu, nama2nya selalunya panjang. Kan?

2 comments:

the legend said...

macam-macam la KJ nie..

bZz said...

dia bukan je macam2...
tapi nak bermacam2...

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...