Wednesday, October 24, 2007

Ntah ape ape



Kalau ada satu kisah lawak secara tak sengaja yg kau buat. Yg akan menyebabkan kau teringat sampai bebila. Apakah dier? Ini kisah aku. Pendek saja...


So nak di jadikan cerita. Masa ni aku makan kat kedai. Dengan mata melekat kat tv tengah tengok wrestling. Aku ambil la air aku yg baru smpi tu. Guna straw la nih. Tak silap minum air laici. Sedut punya sedut... Apsal air ni tak keluar. Air tak kuar-kuar tapi mata aku masih lagi terpacak kat tv. Ye lah... Dah nak abis wrestling tuh... Aku hairan... What the... Straw ni bocor ke?

Sekali aku tgk... Aku tak sedut strawnya... Tapi aku sedut SUDU air tu. Mangkuk tingkat, cipan gaung punya air... Patut la tak kuar airnya dari tadi. Puas aku menyedut-nyedut. Yg tuan kedai ni pun satu, ada ke bagi sudu yang handlenya bulat macam straw...

Aku tgk kiri kanan. Rupanya 2-3 org dah bantai gelak tak ingat. Ada yg siap tepuk2 kaki lagi tuh... Cehh.. Gelakkan aku... Siap lu...

Abis dah cetenya... ye... itulah cete pendek yg akan aku ingat smpi bebila. Takut2 kalau aku lupakan cerita ni, nanti aku terbuat aku buat masa makan beradab nanti...

Ingat! Sedut air guna straw, bukannya sudu!!!

So ape cerita korang?

6 comments:

PenguRus Za said...

oohhh..rs nk nanes..hahahaha~

jetjetsemot said...

makan beradab mana ade straw..apela die ni..lawak btol..hidup sy serius..takde lawak-lawak ni..[matila skema]

PenguRus Za said...

kamon la kak jet..chill out..sejuk neh..chill2 la sket

bZz said...

Uiskkk ni makan beradab omputeh memang la ada straw. Air kaler merah... Sirap...

btol ke awk hidup serius. Ermm...
Kalau ikut blog rasanya cam tak je... :p

jetjetsemot said...

hahah..kena tipu..pasal tu..x serius punye..kehkeh...

bZz said...

:p

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...