Wednesday, September 19, 2007

Hari ini...

Hari ni takde nak cete paper... Aku nak senyum je. Korang nak masam muka ke, nak nangis ke, nak ape ke... Aku tak kisah... Aku nak senyum je... Kenape? Aikk senyum pun kena ada sebab ke?

Oh ya, arinih aku update gambo teambuilding. Dulu lupa nak masukkan. Ini gambarnya.
mySAP Teambuilding - The Memories

Ape lagi nak ckp? Tak tahu le... Tgh ngantuk ni. Almaklumlah... puasa... MEmang kepala tak centre... Gloomy je... Abis.. kita pilih nak gloomy, nak tak bess.. nak wat camne... So pilihlah yg lagi bess...

Ok le... Nak tido sat... 5 minit jadik le... bye...

2 comments:

Anonymous said...

Nape x upload sume gambo yg byk dlm fotopages..kan senang nak tgk ja..wyd

bZz said...

Fotopages ok... ramai yg tgk and free,
but... slow... tu yg sakit hati tu... takpe le... nanti abg register kat flickr yg bebayo tu ke... Wyda la banje... :p

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...