Monday, September 03, 2007

Ermm... takde mood...

Seriusly... Aku takde mood nak menaip nih. Sebab aku lupe ape yg aku nak cete semalam.

Dah plan dah ape nak cete, but bcoz aku tak catit kat memaner, makenye... aku terlupe ape yg aku cete. Ntah.. Tak tahu le pasal pc ke, pasal gambo ke, kawan ke, ape ke... Lupe... But aku tahu, cetenya bukan cete pasal bodoh2... Tapi ape yeh?

Ermm... last weekend aku membuat pc org. Ok le, takde le slow. Still dual core ngan 300gb hdd, 19" lcd, 1gig ram etc... Tapi masalahnya aku tak boleh install netwek punya driver. Bengong... Pakai XP tak lepas. Kalau pakai Vista ok le... Tapi masalahnya org ni bukan nak bayar beli yg ori. Maknenye, takde le vista kan... Macam mana aku nak buat nih? Nak force beli vista?

Cete pasal vista, menara mbb ni ada wat EXO ke OXE day... pameran n jualan berkaitan computer. Ada jual software, hardware n pda phone semua. Aritu aku dah start cuti, tapi cam menarik je nak dtg. Nak tgk Vista ori berapa dier jual utk mbb employee.. Aku tgk, Ms office 50 je... aik office yg beribu tu jadi rm50, takkan vista yg 400 tu tak dpt 100 kot? Tu la, kalau ada, ermmm vista ori la pc aku... :p takpun jual... hahahahaha....

Idea idea idea... ape idea?

Takpe le sambung esok... Aku nak balik sat gik. Nak siapkan ape yg aku dah janji aritu... So all... taking care and have a nice nite... :p

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...