Thursday, August 23, 2007

Aku benci...

perasaan ini terserlah setelah lunch hari ini...

*Aku benci bila aku tgh makan tetiba org datang jual barang... "Bang, beli bang ni ada vcd baru. Bagus ni bang. Ceramah Anwar Ibrahim (lagi aku marah). Kalau taknak bang... Ni ada vcd ceramah ni bang. Tahu tak bang. Syarikat xxx ni 10% ni bagi kat Israel... prong prang prong preng...".... Last2... "Kau ni main sedap hati je. Ckp itu la ini la... Ada bukti ke? Dah dah aku nak makan... carik org lain..."
Terjadi tadi... Sakit hati aku... TErencat nak makan nasi goreng sotong aku...

*Aku benci bila masuk kedai kemudiannya, "Ya En, nak cari ape?"... Tertekan tumpurung otak aku... Aku baru masuk... Kasik la rileks skek. Dari confirm beli terus jadi confirm balik...

*Aku benci jurujual melayu yg tunjuk lagak bile ada org org melayu lain datang kedainya. Kononnya barang yg dijual tu tak mampu dibeli org melayu.. Ape hebat sgt keje jadi jurujual kedai cine? Padahal... jurujual je... bukannya tokey pun. Tak tahu... jadi kuli cina... Muhahahaha... Pigidahhh...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...