Wednesday, June 27, 2007

Update 2 : Farisha

***aku takde selama 4 hari. Sok n lusa gi genting utk teambuilding. Ada gambo2 skek. Sabtu pun bz. Ahad pun bz. Nak amek gambo org ngandung. So ini update2 aku utk selama itu. Bermula dari update 1 sampai ke update.... Ermm tak tahu... Baca je la sampai kau jumpa update yg terlast... Selamat beristeri-rehat...


Sabtu lepas aku jumpe akak ipar member aku. N anaknya. Aku teringin nak jumpe baby aku datang. Nak amek gambar baby. Tak cukup gambar baby yg lain. Lepas ni mesti Ahmad Haikal Aishah jadi mangsa aku lak. Muhahahaha...

Takde le nak gi taman ke nak gi tempat menarik. Just nak gi beli hadiah Bday Abg Mie je. So aku gi The Curve n gi OU. Tu je... So takde gambar menarik yg jadi perhatian. But... Tgk je la...

**Gambar mata tu memang bebetul sharp. Bukan aku edit tak ingat dunia. Klick gambar utk versi besar...


Farisha : Budak kecik yg susah nak senyum n gelak... Isk la...

Apehal le dier amek gambo aku nih?













Hahahaha...














Adoi la... camne nak bayar Secret Recipe ni? Duit kat mak...



















Aaaa?



















Allaa... mak ni jahat la... Nak minum ais lemon tea je...



















Apsal tangkap curik2?











Mana ok? Color or BnW?

2 comments:

Anonymous said...

hoii.. kena bayar royalti nih...

bzz said...

dah bayo kat secret recipe...
budak ni dah makan dah... biskut bercicah ngan air oren...

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...