Wednesday, June 27, 2007

Update 1 : Maki hamun! Carut carut lucah!

***aku takde selama 4 hari. Sok n lusa gi genting utk teambuilding. Ada gambo2 skek. Sabtu pun bz. Ahad pun bz. Nak amek gambo org ngandung. So ini update2 aku utk selama itu. Bermula dari update 1 sampai ke update.... Ermm tak tahu... Baca je la sampai kau jumpa update yg terlast... Selamat beristeri-rehat...


So apa kata kita try cara yg lebih sopan kalau kita nak marah kat orang lain. nak cete lucah pun bercover2. Kirenya calon menantu mithali....

**Aku boldkan memaner yg aku dah tukar.


*Malaikat halal Jakim punya budak. Penat aku tunggu kat sini tau!

*Wei... Juke Box betul la budak ni. Dah la kentut sepah-sepah. Bau tak sewangi bunga ros pulak tu!

*Kau ingat harta ni ahbeng kedai kopi yang punya? Sesedap anak itik tok wi kau je nak ragut-ragut.

*Kumpulan Pantera betul la korang ni. Nak memekak gi la kat kubur sana tu. Kita org semua nak tido.

*Siolan remaja muda-mudi betullah kete ni. Bawak slow tu ikut tepi la woi!

*Binatang hidung tonyok betul la mat rempit ni. Aku jolok rear entry hang baru tahu.

*Bohsia ni asik nak makan hotdog je kejenya. Takde keje lain ke? Yg pegi layan mat rempit yg asik nak kuih tat tu, ape kekalbuannya?

*Ikan masak asam pedas punya member. Cakap gaji nak bayar hutang. Ni dah gaji mati pun muka tak nampak nampak.

*Fuiyooo mat... Kau tengok awek tu. Beso gila dier punya asam boi. Tak tahan aku ni. Kalau dapat, memang aku sirapkan nih.

*Dei... Pak man telo lu la...

*Dah ada bini pun kau nak makan oren kat luar lagi. Ape gatal sangat ke mp3 player kau tu?

*Cipan gaung punya kampeni. Rumah tak dapat duit lesap.

*Aku toot jugak mamat sorang ni. Dier ingat gred B+ dier besar ke? Meh la kita lawan saper punya gred B+ yg lagi besar.

* Woi... asparagus betul punya budak.

*Reverse osmosis punya anak. Aku suruh beli sirap bukan beli kicap.

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...