Friday, December 01, 2006

Cinta...

Last nite... Cinta... Berjenis-jenis cerita. Yg aku memula confius. Nak sedih ke nak sebak ke nak apa ke... Aku pun tak brape pasti. But aku gelak. So...

 

Kalau awak tu sorang. Pakwe takde. Awek takde. Gi la tgk cete ni. Sorang pun takpe. Coz cerita ni boleh tahan la. Mengisahkan cinta. Ada gak la org-org yg aku rasa dah sebak2 lap air mata. Humm... Not me... :p

 

So... aku nak cete Cinta 2 yg dlm pembikinan panggung bzz ni. Aku takde masa. Sbb aku dah pindah opis baru. So... Nak cakap camne kan. So aku buat minggu depan la... Minggu ni aku nak wat keje. Lagipun, arini aku tak bawak pass keje. Dah aku menumpang orang je ke mana2.. Hampeh. Report duty kat opis baru sambil menumpang card org. Dah memang bebetul macam budak baru report duty nih! Isk la...

 

AHahahahaha... Ok le... Cinta... apa itu cinta?

 

"Org yg kita sayang tulah yang paling susah untuk kita sayang"... Errr camni ke ayatnya?

1 comments:

hyunck said...

"Org yg kita paling sayanglah yg paling susah utk disayangi"

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...