Monday, December 04, 2006

Aku nervous ke?

Nervous?

Ada org cakap arinih aku akan nervous. Ye ke? Iskk memandai je cakap aku nak nervous arinih. Ntah kenapa ntah... Hehehehe... Siap anto email kat aku pepagi nih. Isk isk isk...

Aku nak wat keje nih. WAlaupun org yg menjaga keje aku tuh tak sampai lagi. So aku buat... bodoh je la kat tingkat 41 nih. Tgk pc, taip blog nih, ntah ape ntah. Tgk org wat keje semua. Ermm bosan.. aku gi 15 ke, balik 14 ke.. ape je la... Errmmm... So... takde mende nak wat... bosan...

Oleh itu, kalaulah aku nervous harinih... Bukan sebab lain... Tapi sebab aku takde keje.. Boleh kan? Hahahaha.... Takde apelah... Jgn risau... See see... Cool man... coooooll....


*nervous tu takde la... hati tu dupdapdupdap tu ada la... Hahahaha...

1 comments:

hyunck said...

ahahhaa... dub dab tuh berdebar2 nervous laa..

relax la beb..

hero kena macho.. :P~

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...