Friday, November 17, 2006

Aishah VS Raman

Who will win the battle? No one knows, really!

Hahahaha... 1st batch of their photos. Aku tanak post semua gambar dia org. Byk yg tak post. Nanti aku siap edit aku post utk 2nd batch... Sorry la kalau kualiti agak teruk. Sbb memang aku compress n kecikkan gegile. Kang kalau beso tak terbukak pulak. Nak versi beso... Klik kat gambo tu. Baru la nampak beso skek... Nak yg lagi beso... Nanti siap, copy la kak aishah... Aku malas nak kasik effect. Ada pekse... So takde masa. Nantila... Ok le... see ya... n have a nice weken. (kot dah turun katil la...)

Taking care aaa...


Gotcha!



Ngeee...



Bro Dj...



Lord of the Aishah's Ring!



Oits oitss... Tunggu woiii!



Overexposed! But not so bad! Peas...



Nak follow?



Serserser... jantung ku berdebar...



Fuh kiri fuh kanan...



Aishah dari kejauhan



Bang, kenapa tangkap gambar saya?



Pakcik yg merenung jauh... "Raman are you ok raman?"



Duit Raman yg terbang.



Aishah control ayu. Konon.



Raman 'sedih' diceramahkan.



Last-last, semua kena ceramah.



Abg Raman tu dengar ke tido?



Imam yg agak lawak.



Ouhhh macam tu.



Gelak kau Aishah. Raman dah berpeluh tu.



Aishah buat muka sedih



Raman buat muka seposen



Ehh.. kau, gelak pulak.



Raman berpandangan jauh. "Aisehh... lepas kawin takde chan la nak enjoy lagi"



"Dah sedia Raman?"



"Aku nikahkan dikau..."



"Aku terima nikahnya..."



"...tunai...."



"Iskk... jangan la ada saksi yg menggatal mulut nih"



Wei wei... Aku dah jadi puan!



"Fuhhh lega..."



"Lega gak..."



Cik Ana risau...



Tak dengar pun... Aminkan aje lah...



Amin...



3 dara pingitan



"Ye sayang. Abg tanak pergi tempat tu lagi"... Jadi baik seketika



Ijan si videographer



Aku tak pasti... Tu rantai ke? Cincin ke? atau bangle?



Turn pakcik sebelah tu bila?



Ijan - "Wei... aku tak tahu camne nak kuarkan dvd ni"



"Ouhh rumah takde tilam... Ada toto je."... "Ouhh bukan tanya tu ke tadi?"



"Bang... jaga bebaik.. Jgn nak mencopet lak!"



"Weii... aku nak naik kete pengantin weii..."



"Apsal la Raman ni naik bas ni. Tanak naik dengan aku ke?"



"Shaa... tepi skek. Ni bakal pengantin nak masuk ni"



Panas la kereta ni. Ada tilam kan best.



"Makcik... Jom balik"



"Jom la balik."



"Adeii... lepas ni kena masak... Maggi soup jadi la tetiap hari"



"Jemput masuk, jemput masuk. Nasik kat belakang tu byk lagi"



"Yup?"



Puan rumah.



Paneh...



"Ape la yg mak aku cakap ni? Tak paham ape pun aku. Mesti jawa ni."



"Masuk dulu ye..."



Dari awal aku tgk pakcik ni cuak je. Parang tak pernah takde.



Hi...



Peace... "bZz kau bila lagi?"... Ada la nanti....


0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...