Wednesday, November 08, 2006

2 cerita... Sebelum balik...

2nd update today...

Lunchtime...
Dia - "Hai... Lunch?" Senyum...
Aku - "Errr... Hai... Ha'ah... U?"
Dia - "Nak lunch ni. Ok see ya..." Lif sampai
Aku - "Ok..."
Kak Enie - "Kekekeke... akak nak cakap something........."
...Dalam hati... nak kenekan aku la tu kak enie ni
Kak Enie - "Abu... I nak cete kat you sikit. Tadi kan... ada budak tu tegur budak nih. Gabra semacam budak kecik ni."
Aku - "Iskk mana ada?"
Kak Enie - "Nasib baik you tak sampai lagi bu. Kalau tak i dah berangan. Nak ajak makan sekali...". Sengih evil!
Terkena aku...


Lepas lunch
Aku bz... Ceh... semua nak urgent
YY - "Hafidz, can you make this letter for me?
Aku - "Errr... ok..."
Bz lagi... bile nak abis keje?




Mlm tadi aku cuba Adobe Lightroom Beta 4
Jauh lagi laju n banyak functions berbanding beta 2. Beta 3 aku tak try. Tetahu je dah beta 4. Slalu software camnih boleh edit raw je. Kalau boleh buka jpeg pun, setakat simple editing je lah. white balance semua tak lepas. Even jpeg pun aku boleh treat macam raw file walaupun file tu nanti akan mengalami degredasi. So masa loading folder kamera kodak aku. Terpandang satu set gambar. Byk... jarak beza 1 thn.

....Ermm dah lama tak jumpa budak nih. Teringin nak jumpa. mesti dah besar. Mesti dah pandai cakap, jalan n mengomel kan? Ermm... Dengan matanya yg bulat... wooo... Hahahaha... ntah. dulu last sekali aku aku jumpa, dia cuma pandai cakap 'mmmummmyyy...' Sekarang mesti dah byk dia tahu. Humm...




Sama ada kita nak berkahwin atau sebagainya. Hanya diri kita saja yang boleh buat diri kita sendiri happy. Bukan orang lain. Kalau kita mahukan diri kita gembira pada hari tersebut, kita akan gembira. Kalau sebaliknya, tidak akan ada sesiapa yg mampu mengubah pendirian kita. Jadi, bergembiralah pada hari itu nanti... :) - bZz 081106-4.32pm

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...