Monday, October 09, 2006

Reasons?

Aku ada alasan untuk menipu...

Huhh... luar sgt gelap... jerebu macam... haram... la indon nih... Abis anak-anak Msia ni dah batuk2, sakit2... Perlancongan tergendala. Menara KL tak boleh jual tiket. Syarikat aku naik bil perubatannya. Yg mc pun meningkat. Mungkin, yg bodoh saja ckp dia kena gastrik sebab jerebu... Isk isk isk...


Ok ok, tu bukan perkara yg aku nak cerita. Aku nak cerita lain...

Mlm tadi aku tanya kawan aku. Boleh percaya ke apa yg aku cakap selama ni. Yg aku kasik hint. Yg aku ckp saje je. Kawan je... Or etc... Wel wel wel... (dah macam deepavali...) aku pun cerita la sesikit smlm... Tadadum... tadadim... Move on bZz... Mamak tu nak amek barang dah... Dah 2 jam lebih!

Hehehe...

Actually... Did anyone knows mana satu yg aku tipu? Adakah aku tipu perkara yg tak berlaku biar ianya nampak macam berlaku... Atau aku memang tipu perkara yg benar2 berlaku. So you decide... It can be two different stories yg sgt berbeza antara satu sama lain. I have my reasons utk buatnya... And aku takkan bagitahu apa reason aku. And no one knows about it... Coz no one knows mana satu yg betul right? Betul aku tipu, atau betul aku betul? Jujur pun kena ada hadnya... Right?

Tak kiralah... dia ke, my ex ke, kawan aku ke, family aku ke saper ker... Aku akan buat. Satu reason je yg aku boleh kasik tahu dan aku kasik tahu sekarang... Maybe it's because of all of you... You never now right? For your own good... ps - jgn fikir pasal aku...

Wel wel wel (dah deepavali)... Aku harap org lain yg aku sayang, tak kira siapa... Happy... Dah nak raya... Tanak sedih, tanak muram, tanak takleh tido, taknak nangis... Aku nak dia org happy. Even kalau aku buat org lain sgt marah pada aku utk buat dia happy pada petang harinya pun... Aku sanggup... WAlaupun dia org anggap aku ni lah firaun paling kejam dalam dunia nih, maka aku akan buat. Sebab, akulah satu-satunya firaun yg sayangkan org tu untuk buat dia happy... So be happy... And start to smile...

Cheers!!! (tonggang air cincau secawan!)

What do people envy about you?

People Envy Your Compassion

You have a kind heart and an unusual empathy for all living creatures. You tend to absorb others' happiness and pain.
People envy your compassion, and more importantly, the connections it helps you build. And compassionate as you are, you feel for them.

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...