Saturday, September 30, 2006

Esok Hari Raya...

Esok hari raya...
Esok hari raya...

Dah dpt... Mampus terbang duit!
* Kemeja - Pink, Kuning, Err aku tak tahu kaler ape... kemerahan oren kot?
* Seluar Padini - Hitam ke kelabuan, Putih ke vanillaan
* Jeans - Lee Cooper, Diesel
* Tshirt - Aku lupe ape berand... Hijau n kelabu kot? Malas nak cek...
* Kasut - Camel timber. Cine tu cakap jenis timber. Tapi aku nak buat gi keje. Kaler coklat. Cam lumpur
* Service Aircond kete. Cilakak la... Rupanya fius blow. Mati2 ingat rosak ape. Tapi still terbang beratus. Service air masuk gas. Ermm...


Akan dapatkan... Matilah nak terbang duit lagi!
* Kemeja - Long sleeve kaler hijau muda... Tak kira aku nak carik gak
* Tshirt - Tshirt berkolar... 2. Aku nak print logo maybank or nama maybank. So boleh pakai hari jumaat. Hahahah >:)
* Topi - Reebok kaler pepel muda... Cantik. Cam gay kalau aku pakai!
* Seluar - Nak carik slack warna putih...
* Setokin - Renoma ke Bum ke... Ape pun la...
* Sepentot - Cam ayam
* Short - Nak carik short raya... Utk main futsal...
* Memory - Nak beli compact Flash 4gig!

2 comments:

Anonymous said...

cayalah bzz... siap ada shopping list tuh. ko lagi power dari aku nih bzz. tercabar skill shopping aku dengan ko nih. huahuahuah.

bzz said...

Sekali sekala je... Tahun depan buat lagi. Hehehehe

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...