Thursday, September 28, 2006

Cerita dulu-dulu 1

What kind of blogger Am I?

You Are a Life Blogger!

Your blog is the story of your life - a living diary.
If it happens, you blog it. And make it as entertaining as possible.





2003. Masa makan...

Akak : Hafidz... Kau ada ape-ape ke dengan ***?
A : Hah?
Akak : Akak tgk kau nih selalu kuar dengan ***. Cik *** ckp kau panggil dier 'honey'?
A : Ouhh... ha'ah... Apsal? Tak boleh ke?
Akak 2 : Tak baik kau... Nak main kan dia. Nak mainkan awek kau. Saper nama awek kau yg dtg umah akak masa raya tu?
A : Mana yg dtg dengan saya tu ke? ****.....
Akak 2 : Hah... ****.
A : Takde lah kak... Saya dengan *** tu kawan biasa je. Alah berhoney2 tu sesuka je. Tak caya tanye la dia. Dia tahu saya suka-suka. Bukan nak bebetul pun.. Saya suka layan dia. Pada saya dia baik. Saya layan je lah. Org baik dengan saya, saya baik la dengan org tu. Takkan salah kot?
Akak : Takde le aku cakap salah. Budak ni. Tapi aku takut nanti kau tinggalkan **** sebab *** je. Tahu le *** tu cantik. Kau ni bukan boleh caya pun. Muka je tak hensem, tapi takleh caya nih.
Akak 2 : Tu la dik, kau ni bukan boleh caya..
A : Jgn takut kak... Saya tak tinggalkan ****. Ok kak... Akak dua org ingat nih... Kalau akak tahu, saya ni ada skandal ke, ada apa saja yg akak rasa saya ni tak setia kat ****. Akak marah saya. Nak marah ke, nak tegur ke, nak ape ke. Sukati akak la. Kalau akak tahu saya tipu **** ke ape ke. Pun sama.
Akak 2 : Aku tahu kau affair dengan budak mbenk. Siap kau... Memang aku kerat-kerat kau nanti. Aku kenal **** tau.
A : Eleh, jumpe sekali je. Ermm akak nak kerat-keralah. Saya tak kisah. Sbb saya tahu siapa saya sayang...

2006. Lunch time

Akak : Kau bile nak kawin dengan ****?
A : Entah. Tak tahulah. Ada jodoh kawin la kak...
Akak 2 : Ke kau dah ada org lain?
A : Taklah...
Akak : Aku ingat lagi janji kau tu pis.
Akak 2 : Kau jgn mainkan hati **** pis. Dulu *** takde. Skang ni dengan sape pulak?
A : Iye... jgn risau... Kang nanti saya nak kawin saya jemput la akak dua org... Apsal nak sponsor ke? Takde nye ngan sesape. Kalau ada dengan sesape. Akak kang saya bgth. Takde hal. alah... Kalau dengan budak mebenk pun, macam la akak tak tahu nanti kan?
Akak : Banyak cantik muka kau??? Kau kawin, bayar sendri la.
Akak 2 : Apsal kau ada baik dengan budak mebenk ke?
A : Takde lah... Jodoh kan kat memaner...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...